KIDS’ TIME na 6 z plusem!

12 marca 2015 0 przez Paweł Kurpiewski
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Rekordowa edycja targów branży dziecięcej za nami. To, co gdzie indziej było niemożliwe, Targi Kielce obróciły w wielki sukces. Największe spotkanie przedstawicieli branży dziecięcej w Europie Środkowo – Wschodniej pobiło w tym roku wszelkie rekordy.

Szósta edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME, która odbyła się od 26 do 28 lutego w kieleckim ośrodku wystawienniczo – kongresowym przeszła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Na powierzchni ponad 10 tys. mkw, w 5 halach wystawienniczych swoją ofertę zaprezentowało 326 firm z takich krajów jak Czechy, Niemcy, Ukraina, Litwa, Belgia, Holandia, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania oraz Chiny. Wystawę o charakterze B2B odwiedziło blisko 4,5 tys. specjalistycznych zwiedzających z 33 krajów.

Międzynarodowe targi branży dziecięcej Kids' Time 2015 na Targach Kielce.

Międzynarodowe targi branży dziecięcej Kids’ Time 2015 na Targach Kielce.

Międzynarodowe nie tylko z nazwy

Najnowocześniejsze modele wózków i fotelików, innowacyjne zabawki i akcesoria oraz najmodniejsze wzory odzieży i tekstyliów – to wszystko wręcz królowało na prezentujących iście europejski poziom stoiskach.  Nazywane przez branżowców „kreatorem rynkowych nowości” targi KIDS’ TIME i w tym roku nie zawiodły pod względem liczby premierowych odsłon produktów i marek. Wśród debiutujących na targach w Kielcach firm znalazł się między innymi niemiecki wytwórca zabawek drewnianych – Legler, wydawca gier planszowych z Litwy – Logis, Renolux – francuski producent fotelików samochodowych oraz firma odzieżowa z Hiszpanii – Losan. Nie zabrakło również polskich marek, które od lat z sukcesem podbijają zagraniczne rynki.

Poziom stoisk jakie widzimy podczas tegorocznej edycji wystawy, jak również sama organizacja targów jest po prostu europejska, a nawet światowa. Przygotowania do tego wystąpienia nie były łatwe i oczywiście kosztowały firmę wiele zaangażowania, ale już teraz możemy powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z efektów tej pracy. Obraliśmy dobry kierunek by zaprezentować się z jak najlepszej strony i to nam zaprocentowało. Szczególnie cieszy fakt, że podczas tej edycji odwiedziło nas bardzo dużo zagranicznych zwiedzających. Na naszym stoisku gościli między innymi goście z południowej i zachodniej Europy – mówił w ostatni dzień targów Pan Łukasz Kot, właściciel firmy EKO.

Co w branży piszczy

Targi KIDS’ TIME to oprócz premier, niezwykłych prezentacji czas merytorycznych spotkań. W programie tegorocznej wystawy znalazł się między innymi wykład „Trendy w rodzicielstwie: 4 szanse biznesowe”. W czasie spotkania, po raz pierwszy w tej części Europy, dr Maria Costa z hiszpańskiego instytutu AIJU (European Institute of Children’s Products and Leisure) ogłosiła wyniki wieloletnich badań na temat tego, czym w czasie zakupów kierują się współcześni rodzice. Wśród tematyki konferencji znaleźć można było również logistykę oraz rozwiązania e-commerce. Podczas wystawy przedstawione zostały również najnowsze dane dotyczące rynku zabawek w Polsce.

Jak co roku w czasie uroczystej gali wręczone zostały medale i wyróżnienia Targów Kielce dla najlepszych produktów. KIDS’ TIME 2015 było również miejscem rozstrzygnięcia branżowych konkursów organizowanych przez portal Zabawkowicz.pl, czasopismo „Branża Dziecięca”, a także serwis fotelik.info, który po raz kolejny w Targach Kielce zorganizował Mistrzostwa Polski Sprzedawców Fotelików Samochodowych FOTELIKIADA. Oprócz producentów, dystrybutorów, właścicieli sklepów i handlowców na targach gościło wiele blogerek parentingowych oraz Paweł Zawitkowski – fizjoterapeuta, autor wielu publikacji na temat wspomagania rozwoju dziecka.