Niezależne testy zderzeniowe powinny być dla rodziców jednym z podstawowych kryteriów doboru fotelika. Serwis www.fotelik.info poleca wybierać spośród tych modeli, które otrzymały ocenę co najmniej 3. Co jednak powinien zrobić sprzedawca z tymi, które otrzymały 2 lub 1?

Dziś otrzymałem od pewnego sprzedawcy fotelików takie pytanie:

Czy sprzedawać foteliki z niskimi ocenami w testach?

Czy sprzedawać foteliki z niskimi ocenami w testach

Niskie oceny w testach powinny dyskwalifikować foteliki ze sprzedaży.

 

 

Ja bym nie sprzedawał. Z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze, przyczyniacie się do tego, że dziecko może odnieść obrażenia podczas zderzenia, a my jesteśmy specjalistami od bezpieczeństwa dzieci w samochodach i jeżeli wiemy, że fotelik ma niskie noty, to po prostu nie powinniśmy go oferować. My, jako fotelik.info, polecamy rodzicom foteliki z oceną nie mniejszą niż 3 za bezpieczeństwo.
Jest także drugi powód, dla którego Drogi Sprzedawco nie powinieneś oferować takich fotelików. Ten powód to[betteroffer]… UWAGA: To tylko fragment tekstu. Aby uzyskać dostęp do całości treści niniejszego artykułu na 31 dni i link do zapisania wersji mp3, kliknij w poniższy przycisk Kup teraz.[/betteroffer][betterpay amount=”1.47″ amount_sms=”” button=”images/buynow_2.png” description=”Dostęp do treści artykułu ID 290 foteliki-pod-lupa.pl” validity=”31″ ids=””]
Twoje dochody. Bez sensu jest sprzedawać kiepskie produkty i kiepsko na nich zarabiać, kiedy możesz sprzedawać dobre produkty i dobrze na nich zarabiać. Będziesz jednak mógł to zrobić tylko wtedy, kiedy będziesz potrafił przekonać, i to za pomocą argumentów merytorycznych, rodzica, żeby w to bezpieczeństwo zainwestował. Jeżeli nie wiesz zbyt wiele o danym foteliku, to z pewnością nie za wiele  będziesz w stanie o nim powiedzieć.
W tym miejscu przytoczę przykład, takie case-study. Studium przypadku pewnego sklepu, który postanowił, że nie będzie sprzedawał kiepskich fotelików. Magdalena i Waldemar Maciuszkowie z Legnicy. Sklep, który uzyskał tytuł mistrza Polski w Fotelikiadzie  – Mistrzostwach Polski Sprzedawców – w 2012 roku. Postanowił nie oferować kiepskich fotelików.
Mogą to zrobić, ponieważ posiedli stosowną wiedzę i umieją przekazać ją rodzicom. Przestali sprzedawać kiepskie foteliki, dzięki temu ich klienci wożą swoje dzieci znacznie bardziej bepiecznie, a oni lepiej na tym zarabiają, dlatego, że oferując bezpieczne foteliki mogą też liczyć na lepsze wynagrodzenie.

Zapisz na dysk nagranie w wersji mp3:

Czy sprzedawać foteliki z niskimi ocenami w testach? [/betterpay]