Jak Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików leczą polskie społeczeństwo?

Od 4 lat w czasie wakacji w całej Polsce rodzice mogą spotkać ekspertów kampanii Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików. Ta kampania to tysiące przeprowadzonych inspekcji, setki godzin rozmów i konsultacji i przede wszystkim wielka praca wielu ludzi na rzecz zmiany postaw użytkowników samochodów w trosce o bezpieczeństwo dzieci. Do tego wszystkiego – inspekcje są całkowicie i bezwarunkowo darmowe. Jak to się dzieje?

Kampania  Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików to kampania społeczna, a więc stworzona w celu wywołania określonych zachowań i zmiany postaw wśród ogółu społeczeństwa. To ogólnopolska trasa odwiedzająca kilkanaście miast w całej Polsce. To przede wszystkim wielkie wyzwanie logistyczne. Niemniej jednak twórcom kampanii udało się doprowadzić do tego, że inspekcja, jest usługą darmową. Z pewnością nie doszłoby do tego gdyby nie wsparcie sponsorów, których sylwetki zaprezentujemy poniżej. Niektórzy wspierają Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików od samego początku, inni dołączyli do grona sponsorów niedawno. Wszystkich łączy jedno – chcą działać na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci w samochodach, chcą „leczyć” polskie społeczeństwo 🙂

maxi_sponsor

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na naszym rynku wspiera Inspekcje Fotelików od samego początku. Cztery lata temu, gdy idea startowała, firma była jednym z pierwszych i największych Partnerów. Dziś, ciągle pozostaje partnerem kampanii i jest liderem w dziedzinie bezpieczeństwa.

Maxi-Cosi na co dzień wspiera także inne działania mające na celu poprawę bezpieczeństwa dzieci w samochodach. Co roku, pojawiają się nowe modele i produkty, spełniające nowoczesne normy bezpieczeństwa. Eksperci Maxi-Cosi są także wyjątkowo aktywni w środowisku międzynarodowym. Wchodząc w skład zespołów, które opracowują nowe, bardziej wymagające normy testowania fotelików wspierają także wszelkiego rodzaju inicjatywy na rzecz zmniejszenia błędów popełnianych przez rodziców. To oni decydują o faktycznym bezpieczeństwie dzieci w samochodach.

recaro_sponsor

Recaro już po raz drugi zostało sponsorem kampanii Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików. Recaro produkuje nie tylko foteliki samochodowe, ale także fotele rajdowe, a chyba nikt, tak jak rajdowcy, nie jest narażony na niebezpieczeństwo wypadku.

Producent tworzy najlepsze z najlepszych systemy ochronne. Ta wiedza znajduje także zastosowanie w bezpiecznych fotelikach Recaro, które dostają wysokie oceny w niezależnych testach zderzeniowych. Foteliki te są obecne na naszym rynku od lat i cieszą się stałym zainteresowaniem.

britax_sponsor

Marka Britax-Roemer znana jest z wielu działań na polu bezpieczeństwa dzieci w samochodach. Firma zajmuje się nie tylko projektowaniem i produkcją. Producent wykazuje niezwykłą dbałość o ciągłe podnoszenie jakości swoich technologii. Jej przedstawiciele aktywnie uczestniczą w pracach zespołów ekspertów przygotowujących nowe procedury testowe fotelików.

To już nie pierwszy raz kiedy Britax-Roemer wspiera kampanię Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików. Ale firma funkcjonuje nie tylko na rynku polskim, ale i za granicą. W minionych latach jej przedstawiciele włączali się w promocję bezpiecznego przewożenia dzieci w samochodach w Irlandii. Tam organizowane były serie kampanii informacyjno-edukacyjnych. Jak podkreślają przedstawiciele Britax-Roemer w Polsce: Idea kampanii społecznej “Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików Samochodowych” jest im szczególnie bliska. Tym bardziej, że jej cele i założenia wpisują się w najnowsze, szeroko dyskutowane trendy w dziedzinie bezpieczeństwa dzieci w samochodach.

diono_sponsorDiono od niedawna przedstawia się pod tą nazwą konsumentom z Polski. Wcześniej foteliki tego producenta funkcjonowały pod marką szerzej znaną za oceanem, mowa o Sunshine Kids. Firma po raz pierwszy wsparła kampanię Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików.

W Polsce jak dotąd, dostępny jest tylko jeden fotelik marki Diono – Monterey2 – z kategorii 15-36 kg. Jest to jeden produkt, ale posiada on liczne zalety. Jedną z nich jest możliwość przewożenia dzieci cięższych niż 36 kg. Jako że produkt ten funkcjonuje na rynku amerykańskim – posiada tamtejsza homologację do użytku aż do 54 kg oraz 63 cali (160 cm).

Dzięki rzetelnej i spójnej współpracy ramię w ramię – najwięksi i najbardziej liczący się producenci fotelików samochodowych dla dzieci wpływają na poprawę wiedzy polskich rodziców. „Leczenie” trwa już 4 rok i przynosi wymierne efekty! Oby tak dalej. Podoba nam się taka współpraca. Wspieramy kampanię Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików 2015.