Sprzedajesz foteliki. Zastanów się, kto jest Twoim klientem?

20 sierpnia 2013 2 przez Paweł Kurpiewski
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Dziś temat specjalnie dla sprzedawców. Sprzedażowy. Pro-sprzedażowy. Powiedz mi kto jest Twoim klientem, na kim się skupiasz sprzedając fotelik samochodowy? Na matce, ojcu czy na dziecku? A może skupiasz się na foteliku? Ja powiem Ci, jak robić to najlepiej…

Jak do tego tematu podchodzą najlepsi sprzedawcy? Powiem Ci już niebawem. Wszscy, którzy skomentują ten wpis otrzymają odemnie bonus. Obejrzyj tymczasem kilka zdjęć z warsztatów dla rodziców, które prowadziłem w 16 sierpnia Gdańsku w sklepie “Mama i ja”. Ciekawe czy zgadniesz, na kim ja się skupiam prowadząc warsztaty i szkolenia 🙂

Więcej zdjęć z tych warsztatów znajdziesz tu: Jak wybrać fotelik samochodowy dla dziecka? Warsztaty dla rodziców.

Jak wybrac fotelik - warsztaty Gdansk - 8853

Sprzedajesz foteliki samochodowe, skupiasz się na ojcu?

Jak wybrac fotelik - warsztaty Gdansk - 8902crop

Sprzedajesz foteliki samochodowe, skupiasz się na ojcu i szczegółach technicznych fotelika?

Jak wybrac fotelik - warsztaty Gdansk - 8609

Sprzedajesz foteliki samochodowe, skupiasz się na matce?

Jak wybrac fotelik - warsztaty Gdansk - 9056

Sprzedajesz foteliki samochodowe, skupiasz się na dziecku?

Jak wybrac fotelik - warsztaty Gdansk - 8632

Sprzedajesz foteliki samochodowe, czy skupiasz się na foteliku?