Kategoria: Foteliki w mediach

TVN24 – Pasy fakty i mity – sprostowanie

29 stycznia wraz z TVN24 nagraliśmy ekranizację artykułu „Zimowa kurtka i pasy bezpieczeństwa, jak nie stracić wątroby i śledziony”. Materiał, podobnie jak jego pierwowzór na naszym blogu, odbił się szerokim echem w środowisku motoryzacyjnym, ale nam odbił się… czkawką. Sposób przedstawienia problemu, skróty, cięcia i drastyczny montaż wprowadziły dezinformację. W związku z tym publikujemy sprostowanie.

Read More

Eksperyment życie z TVN i Subaru

We współpracy z Subaru Import Polska sp. z o.o oraz Dukiewicz Sp.j. zrealizowaliśmy ekranizację artykułu Pawła Kurpiewskiego „Zimowa kurtka i pasy bezpieczeństwa, jak nie stracić wątroby i śledziony podczas zderzenia?” dla TVN24. Dziękujemy za współpracę i cieszymy się mogąc propagować dobre i bezpieczne wzorce razem z Wami. Poniżej publikujemy sesję zdjęciową z „backstage”.

Read More

Nowa Toyota Corolla – fatalna reklama

Nowa Toyota Corolla – niezawodnie przez życie… Niezawodnie, o ile nie dojdzie do zderzenia. Trochę mi żal, że tak porządny koncern produkując wysokobudżetową reklamę (bo kosztowała więcej niż 2mln złotych) używa tak kiepskich fotelików, w których tak kiepsko zapina dzieci.

Read More
Loading